Автоматичний вимикач захисту двигуна FMP32 0.1A

Код товару:14421-01
Виробник: Промфактор

Артикул: FMP0100
  • В наявності


Замовлення в один клік
Ми передзвонимо якнайшвидше!

Характеристики
Автоматичні вимикачі захисту двигуна
Номінальна імпульсна напруга Uimp, V 8000
Комутаційна зносостійкість (електрична/механічна) 6 000/10 000
Підключення додаткових аксесуарів так
Перетин провідників, що приєднуються, mm2 до 25
Ступінь захисту ІР20
Номінальний струм, А* 0,63-1А
Момент захисту болтів, Nm 2.5
Кріплення на DIN-рейку 35х7.5
Підключення гребінчастої шини ні
Робоче становище вертикальна, горизонтальна, з відхиленням не більше 5°
Стандарт IEC/EN 60947-4-1 IEC/EN 60947-2
Висота над рівнем моря, m 2000
Номінальна напруга Ue, V ~230/400/690
Діапазон робочих температур, °C -25 ... +55
Номінальна частота, Hz 50/60
Температура зберігання, °C -25…+70
Кількість полюсів 3
Час-струмова характеристика D
Діапазон регулювання струму Ie, A 0.63-0.1
Потужність двигуна, кВт* 0,55 кВт

Автоматичні вимикачі захисту двигуна FMP призначені для пуску та захисту асинхронних двигунів невеликої та середньої потужності від перевантаження, обриву та асиметрії фаз, тривалого пуску та короткого замикання у ланцюгах змінного струму частотою 50/60Hz напругою до 690V.

Пристрій поєднує функції автоматичного вимикача та теплового реле.

Автоматичні вимикачі захисту двигуна
Номінальна імпульсна напруга Uimp, V 8000
Комутаційна зносостійкість (електрична/механічна) 6 000/10 000
Підключення додаткових аксесуарів так
Перетин провідників, що приєднуються, mm2 до 25
Ступінь захисту ІР20
Номінальний струм, А* 0,63-1А
Момент захисту болтів, Nm 2.5
Кріплення на DIN-рейку 35х7.5
Підключення гребінчастої шини ні
Робоче становище вертикальна, горизонтальна, з відхиленням не більше 5°
Стандарт IEC/EN 60947-4-1 IEC/EN 60947-2
Висота над рівнем моря, m 2000
Номінальна напруга Ue, V ~230/400/690
Діапазон робочих температур, °C -25 ... +55
Номінальна частота, Hz 50/60
Температура зберігання, °C -25…+70
Кількість полюсів 3
Час-струмова характеристика D
Діапазон регулювання струму Ie, A 0.63-0.1
Потужність двигуна, кВт* 0,55 кВт
Написати відгук
Будь ласка авторизуйтесь або зареєструйтесь для перегляду